Яраткан укытучымнын якты истэлегенэ.
Бу язмам аның рухына догабулып барсын.
Кем соң ул укытучы?Укытучы хакындагы сүзләрнең гомер-гомергә кеше теленнән төшкәне юк. Авылда да,шәһәрдә дә алар күз өстендәге каш кебек: гел игътибар үзәгендә торалар. Ләкинбу дөньяда нинди генә биеклекләргә ирешсәк тә, уңышларыбыз башында укытучыторганын һәркем таный. Нәкъ менә алар безне мәгърифәт дөньясына алып керә,хәреф танырга, укый-яза белергә өйрәтә. Ана баласын белемле, бәхетле итепкүрергә теләгән кебек, укытучыларыбыз да безне акыллы, әдәпле булырга өнди.Алар да укучыларның уңышлары өчен борчылып яшиләр.. Минем яраткан сыйныф житэкчем, татар теле хэм эдэбиятыукытучысы Загидуллина Зэлэлэ Гиниатуллина шундыйларнын берсеиде.
Татар теленэ караш хэр вакытта тэрлечэ булды.
Кирәк түгел ул татартеле”, – диючеләр дә булгалады.
Кирәк түгел ул татартеле”, – диючеләр дә булгалады. Безгэ укытучыбыз тарихи шәхесләребезнеңбуыннан-буынга күчеп килгән канатлы сүзләрен мисалга китереп, татар теленеңбөеклеген дәлилли иде: Мэктэп елларынискэ тэшерсэм, ин беренче булып Зэлэлэ апа куз алдына килеп баса.
Тик, кеше китә, эзе кала,диләр. Зэлэлэ апа да безнең тормышта тирән эз калдырып китте. Ул барлыктормышын безгә – мәктәп балаларына, мәктәпкә багышланды.
Авыр туфрагын жинел, урынын ожмахта булсын, хэрмэтлесыйныф житэкчебез.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 14
Яраткан укытучымнын якты истэлегенэ.
Бу язмам аның рухына дога
булып барсын.
Кем соң ул укытучы?
Укытучы хакындагы сүзләрнең гомер-гомергә кеше теленнән төшкәне юк. Авылда да,
шәһәрдә дә алар күз өстендәге каш кебек: гел игътибар үзәгендә торалар. Ләкин
бу дөньяда нинди генә биеклекләргә ирешсәк тә, уңышларыбыз башында укытучы
торганын һәркем таный. Нәкъ менә алар безне мәгърифәт дөньясына алып керә,
хәреф танырга, укый-яза белергә өйрәтә. Ана баласын белемле, бәхетле итеп
күрергә теләгән кебек, укытучыларыбыз да безне акыллы, әдәпле булырга өнди.
Алар да укучыларның уңышлары өчен борчылып яшиләр.. Минем яраткан сыйныф житэкчем, татар теле хэм эдэбияты
укытучысы Загидуллина Зэлэлэ
Гиниатуллина шундыйларнын берсе
иде.
Татар теленэ караш хэр вакытта тэрлечэ булды.
Кирәк түгел ул татар
...Ещётеле”, – диючеләр дә булгалады.
Яраткан укытучымнын якты истэлегенэ.
Бу язмам аның рухына дога
булып барсын.
Кем соң ул укытучы?
Укытучы хакындагы сүзләрнең гомер-гомергә кеше теленнән төшкәне юк. Авылда да,
шәһәрдә дә алар күз өстендәге каш кебек: гел игътибар үзәгендә торалар. Ләкин
бу дөньяда нинди генә биеклекләргә ирешсәк тә, уңышларыбыз башында укытучы
торганын һәркем таный. Нәкъ менә алар безне мәгърифәт дөньясына алып керә,
хәреф танырга, укый-яза белергә өйрәтә. Ана баласын белемле, бәхетле итеп
күрергә теләгән кебек, укытучыларыбыз да безне акыллы, әдәпле булырга өнди.
Алар да укучыларның уңышлары өчен борчылып яшиләр.. Минем яраткан сыйныф житэкчем, татар теле хэм эдэбияты
укытучысы Загидуллина Зэлэлэ
Гиниатуллина шундыйларнын берсе
иде.
Татар теленэ караш хэр вакытта тэрлечэ булды.
Кирәк түгел ул татар
теле”, – диючеләр дә булгалады. Безгэ укытучыбыз тарихи шәхесләребезнең
буыннан-буынга күчеп килгән канатлы сүзләрен мисалга китереп, татар теленең
бөеклеген дәлилли иде: Мэктэп елларын
искэ тэшерсэм, ин беренче булып Зэлэлэ апа куз алдына килеп баса.
Тик, кеше китә, эзе кала,
диләр. Зэлэлэ апа да безнең тормышта тирән эз калдырып китте. Ул барлык
тормышын безгә – мәктәп балаларына, мәктәпкә багышланды.
Авыр туфрагын жинел, урынын ожмахта булсын, хэрмэтле
сыйныф житэкчебез.